BLOG

19 listopada 2021

autor: artoffice

Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe

Aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, warto inwestować w różne rodzaje reklamy. Jej tradycyjne formy – jak dystrybucja gadżetów reklamowych – wciąż mają ogromny potencjał. Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe i jak zaplanować taką formę promocji?

Współczesny marketing skupia się przede wszystkim na reklamie digitalowej. Obecność w sieci, a w szczególności w mediach społecznościowych, jest ogromnie ważna w kontekście promocji marki. Warto jednak pamiętać również o potencjale tradycyjnej reklamy, która jeszcze nie tak dawno była formą dominującą dla większości marek.

Gadżety reklamowe a inne formy reklamy tradycyjnej

Szyldy, plakaty, ulotki, billboardy – wszystkie te outdoorowe formy reklamy mogą przynieść dużą rozpoznawalność w krótkim czasie, jeśli tylko są odpowiednio zaprojektowane i rozmieszczone. Żadna z nich nie jest jednak tak skuteczna w kontekście długotrwałej reklamy i budowania pozytywnego wizerunku marki, co gadżety reklamowe. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Gadżety reklamowe – zalety

Wśród innych nośników reklamowych, gadżety firmowe wyróżnia aspekt użytkowy. Taki produkt, będąc obrandowanym, spełnia jednocześnie określoną funkcję, dzięki czemu klient będzie chętnie go używać, zamiast pozostawić zapomnianym na dnie szuflady. Nawet jeśli nie podzieli się opinią na temat marki, buduje jej świadomość poprzez korzystanie z firmowych gadżetów, na których widoczne jest logo czy dane firmy.

Gadżety reklamowe mają niewątpliwą przewagę nad innymi formami reklamy w kontekście ekologii i kosztów. Inne rodzaje promocji nie mają aspektu użytkowego, a więc często trafiają do kosza. W przypadku billboardów trzeba się ponadto liczyć z kosztami wynajęcia przestrzeni.

Gadżet reklamowy z logo

Nie znaczy to oczywiście, że wybierając artykuły reklamowe, należy zrezygnować z innych form promocji. Najlepiej zestawić ze sobą ich kilka, aby osiągnąć najwyższą skuteczność kampanii.

Jak sprawić, by gadżety reklamowe były skuteczną formą reklamy?

Im bardziej użytkowy aspekt mają gadżety firmowe, tym lepiej dla skuteczności kampanii. Warto wybrać nośniki, których używa się na co dzień, na przykład artykuły biurowe – długopisy, pióra i ołówki. Trzeba jednak pamiętać, że mają one jedną wadę – niewielki format, na którym trudno przemycić firmowy branding w widoczny i estetyczny sposób.

Pendrive’y z logo

Dobrym pomysłem może okazać się inwestycja w nowoczesne gadżety reklamowe elektroniczne. Opatrzone logo marki pendrive’y czy dyski zewnętrzne będą długo służyć jako nośnik, a przy tym są bardzo przydatne, nawet w czasach, w których większość danych trzyma się w chmurze. Alternatywą mogą być powerbanki, które przydadzą się każdemu i mają wystarczająco dużą powierzchnię, aby opatrzyć je estetycznym nadrukiem.

Ciekawą propozycją jest torba płócienna z nadrukiem czy plecak typu worek. Kluczowy jest tutaj estetyczny projekt i wysoka jakość wykonania. W takim przypadku klient chętnie będzie wykorzystywał artykuły reklamowe w codziennym życiu – nie tylko w domu, ale również na zewnątrz, na przykład podczas zakupów. Daje to szansę na dotarcie do dużo większej rzeszy odbiorców.

Nowoczesne gadżety reklamowe to dobra inwestycja niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje marka. Masz pomysł na gadżet i szukasz partnera, który pomoże Ci go zrealizować? Napisz do nas!

sprawdź nasze aktualne promocje

Zawsze mamy dla Ciebie przygotowane wyjątkowe okazje. Kliknij poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą aktualnych promocji!

Za dużo pomysłów?
skontaktuj się z nami, a dobierzemy najlepsze gadżety dla Ciebie!