Blog

28 stycznia 2022

Merchandising – jak wykorzystywać go w sprzedaży
Merchandising – jak wykorzystywać go w sprzedaży?

Merchandising jest związany ze sposobem prezentacji danego sprzedawcy oraz jego usług i produktów. Dzięki temu klienci są zainteresowani ofertą, a w efekcie zachęceni do zakupu przedmiotu danej marki.

7 stycznia 2022

gadżety reklamowe trendy
Jak na rynku gadżetów reklamowych wyglądał 2021 rok?

Za nami kolejny rok pod znakiem pandemii, która także w branży gadżetów reklamowych wprowadziła wiele zmian. Sprawdźmy jakie były gadżetowe trendy w minionym 2021 roku.

15 grudnia 2021

Odzież z logo - chodząca reklama firmy
Odzież z logo – chodząca reklama firmy

Jednolity strój z widocznym logotypem lub sloganem reklamowym to świetna forma promocji. W jakim celu może być wykorzystywana odzież reklamowa? Podpowiadamy w poniższym wpisie. 

9 grudnia 2021

Pendrive z logo
Dlaczego pendrive z logo jest jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych?

Trudno wyobrazić sobie reklamę i marketing bez gadżetów reklamowych. Jest to najpopularniejszy, a zarazem najprostszy sposób na pokazanie swojej firmy. Jedną z częściej wybieranych opcji jest pendrive z logo.

3 grudnia 2021

Kubek z nadrukiem
Kubek z nadrukiem – skuteczny nośnik reklamowy

Kubek z nadrukiem to doskonały sposób na reklamę. Rozwiązanie to sprawdza się zarówno w przypadku dużych, jak i małych firm. Pozwala w prosty sposób dotrzeć do dużej grupy odbiorców. Sprawdź, jak zaprojektować oryginalny kubek z nadrukiem.

19 listopada 2021

Gadżety reklamowe
Czy warto zainwestować w gadżety reklamowe?

Aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, warto inwestować w różne rodzaje reklamy. Jej tradycyjne formy – jak dystrybucja gadżetów reklamowych – wciąż mają ogromny potencjał. Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe i jak zaplanować taką formę promocji?