Blog

24 maja 2022

Gadżety reklamowe na lato
Najlepsze gadżety reklamowe na lato

Lato to doskonały czas na organizowanie wielu imprez firmowych na świeżym powietrzu. Każda firma chce się wyróżnić i pozostać na długo w pamięci swoich klientów, a nasze gadżety bardzo w tym pomogą!

16 maja 2022

W jaki sposób prezenty dla pracowników pomagają zmienić atmosferę w firmie
W jaki sposób prezenty dla pracowników pomagają zmienić atmosferę w firmie?

atmosfera w firmie to szereg korzyści dla pracodawcy. Jednak jak sprawić, by pracownicy czuli się dobrze, byli zadowoleni i doceniali współpracę z daną firmą? Niewątpliwie niezbędny jest szereg różnorodnych działań, jednak nie obejdzie się bez gadżetów dla pracowników.

13 maja 2022

Sposób na budowanie więzi pomiędzy influencerem a followersami - własny merch
Sposób na budowanie więzi pomiędzy influencerem a followersami – własny merch

Merchandising, czyli znakowanie produktów w sposób nawiązujący do danego produktu, marki lub firmy, to rozwiązanie marketingowe stosowane od lat. Jednak merchandising dla influencerów to opcja stosunkowo nowa…

10 maja 2022

Merchandising dla influencerów - fakty i mity
Merchandising dla influencerów – fakty i mity

Dzisiaj influencerzy mają realny wpływ na decyzje konsumenckie. Promocja produktów i marek w mediach społecznościowych odbywa się na dużą skalę. Merchandising dla influencerów jest formą promocji, która może zagwarantować duże korzyści, jednak pod pewnymi warunkami.

26 kwietnia 2022

5 przykładów modnych gadżetów dla informatyków
5 przykładów modnych gadżetów dla informatyków

Osoby związane z branżą IT mają swój własny „kod językowy”. Ze względu na charakter swojej pracy są nieustannie podłączone do sieci. Jakie gadżety sprawią im najwięcej radości? Podpowiadamy, co jest aktualnie na topie!

22 kwietnia 2022

Gadżety dla influencerów
Najlepsze przykłady dobrze wykorzystanego merchandisingu

Słowo merchandising pochodzi od łacińskiego słowa mercari, co oznacza handlować. Pojęciem tym określamy metody i techniki, które pozwalają nadać naszemu sklepowi oraz oferowanym w nim produktom czynną rolę w sprzedaży.